پاورپوینت بازاریابی و مدیریت بازار – ۲۶۸ اسلاید
پاورپوینت بازاریابی و مدیریت بازار پاورپوینت بازاریابی و مدیریت بازار پاورپوینت بازاریابی و مدیریت بازار پاورپوینت بازاریابی و مدیریت بازار از دانشجو انتظار می رود پس از مطالعه این فصل بتواند: ۱- مفاهیم اساسی بازاریابی را نام برده و هر کدام را شرح دهد. ۲- بازاریابی را تعریف کرده و فرایند مدیریت بازاریابی را توصیف نماید. پاورپوینت بازاریابی و مدیریت بازار 3- وظایف مختلفی را که مدیران بازاریابی موسسات ایفا می کنند، توضیح دهد. ۴- فرق اساسی فلسفه های موجود در مدیریت بازاریابی را بیان نماید. ۵- اهداف نظام بازاریابی را نام برده و هر یک از آنها را تجزیه و تحلیل نماید. فرق خواسته و تقاضا در این است که امکان دارد خواسته فردی به منظور رفع نیاز گرسنگی، چلوکباب باشد در حالی که با پول همراه خود فقط توانایی خرید یک ساندویچ را دارد و نهایتاً با توجه به قدرت خرید و رضایت حاصله از آن، ساندویچ را برای خرید انتخاب می کند که در اثر این عمل خرید ساندویچ به عنوان عمل تقاضا محسوب شده و خواسته چلوکباب به حساب نمی آید. پاورپوینت بازاریابی و مدیریت بازار محصولی که خواسته مربوط …